Magazín LEEMONADA

KDO MÁ VĚTŠÍ BOURÁK?

KDO MÁ VĚTŠÍ BOURÁK?

Muži opticky povyrostou zhruba o tolik centimetrů, kolik tisícikorun stál jejich oblek.

Většině se líbí nablýskaná sportovní auta, masivní, nejlépe vodotěsné hodinky, nejnovější modely telefonů, kapesních počítačů a jiných elektronických hraček. Rádi si dají vyhlášené víno, starou whisky nebo třtinový rum. Drahý doutník.

Psychologové by řekli, že za tím je především snaha zapůsobit na opačné pohlaví, zvýšit si sebevědomí, dát najevo svůj společenský status. Že muži nemají pestré peří, aby se s ním mohli natřásat jako pávi či krocani, a tak se natřásají luxusními věcmi. Ty hlásají do světa, že daný jedinec má přístup ke zdrojům, a tudíž se může dobře postarat.

Ale není to trochu ukřivďující? Co když se chlap prostě opravdu jen chce projet ve stroji, který pěkně a spolehlivě šlape? Pochutnat si? Mít spolehlivého elektronického pomocníka, který mu dobře poslouží při práci anebo zpříjemní odpočinek?

Nejspíš to bude tak i tak. Takzvané „mužské vášně“ mohou každého přitahovat z jiného důvodu, a většinou těch důvodů bude víc najednou. Když zabijete všechny mouchy jednou ranou, ušetříte si hodně pobíhání s plácačkou, které zdržuje.

 

další články z rubriky Pánská a dámská jízda:

BRÝLE A OSOBNOST MUSÍ PASOVAT JAKO KLÍČ DO ZÁMKU!  

BRÝLE A OSOBNOST MUSÍ PASOVAT JAKO KLÍČ DO ZÁMKU!

Zavřete oči a představte si manažera, advokáta nebo úředníka - s brýlemi... A bez nich!

ZATRACENĚ SEXY V PLASTU  

ZATRACENĚ SEXY V PLASTU

Boty z umělé hmoty zařazené v dámském botníku jsou už samozřejmostí.